A Kamarilla:
A Kamarilla gerincét 7 klán alkotja. A Ventrue, a Toreador, a Malkavita, a Nosferatu, a Brujah, a Gangrel és a Tremere klánok. A Kamarilla "életét" hat ősi hagyomány vezeti. Ezek a következőek: - Az első hagyomány: A Maszkabál - Azok előtt, kik nem tartoznak a vérhez, soha nem fedheted fel valódi mivoltodat. Ha megteszed, azt jelenti, hogy megtagadod a vér kötelékét. - A második hagyomány: A Birtok - Birtokod ügy a te ügyed. Saját birtokodon mindenkinek tiszteletben kell tartania akaratodat. Birtokodon senki sem szállhat szembe veled. - A harmadik hagyomány: A Nemzés - Csakis az öregek engedélyével nemzhetsz utódot. Ha a jóváhagyásuk nélkül teszed, rád is sarjadra is pusztulás vár. - A negyedik hagyomány: A Felelősség - Akiket te hoztál létre, azok a te Gyermekeid. Amíg önállóvá nem vállnak, addig mindenben te parancsolsz neki. A bűneikért neked kell vállalnod a felelősséget. - Az ötödik hagyomány: A Vendégjog - Tartsd tiszteletben mások birtokát. Amikor egy idegen városban mész, keresd fel azt, aki ott uralkodik. Amíg nem nyugtázza a jelenlétedet, addíg a semminél is kevesebb vagy. - A hatodik hagyomány: A Pusztítás - Nem pusztíthatod el a hozzád hasonlókat. A pusztítás joga az Öregeké. Csak a legöregebb rendelheti el közületek a Vérvadászatot.
Amint láthatjátok, a Kamarilla kötelékébe tartozó vámpírok "életét" szigorú szabályok korlátozzák. A Kamarilla sorsa az örök titkolózáson, a rejtőzködésen múlik. Megrögzötten ragaszkodnak a szabályokhoz, az öregebb vámpírok uralkodnak a fiatalokon, örökké rejtőzködnek a legnagyobb veszélyforrás, a halandó emberek elől. A Kamarilla erejét a névtelenség, és a látszólagos összetartás adja. Ajánlom, hogy inkább a Kamarilla soraiból válasszatok magatoknak karaktert, ugyanis jóval több szabályrendszer tárgyalja őket, mint Szabbatos ellenfeleiket és a Független klánokat.
|